De versie van uw browser (Internet Explorer 11 of ouder) wordt niet ondersteund.
Update uw browser naar de laatste versie, of gebruik een andere browser voor een optimale werking van Mijn Financial Services.

BMW maakt gebruik van cookies.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW gebruik van cookies. BMW onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW slaat geen persoonlijke gegevens op.

Instellingen aanpassen

MIJN FINANCIAL SERVICES.

Welkom

VEELGESTELDE VRAGEN.

Hoe kan ik mijn inloggegevens voor Mijn Financial Services wijzigen?

U kunt uw toegangsgegevens voor MyBMW Finance in het gedeelte Mijn Account op de taakbalk van de homepage veranderen. Om uw wachtwoord, gebruikers e-mail of gebruikersnaam te veranderen, voert u gewoon uw nieuwe gegevens hier in. Houd er rekening mee dat veranderingen van uw toegangsgegevens voor MyBMW Finance de gegevens in uw financiële overeenkomst niet veranderen. Als u de gegevens voor uw financiële overeenkomst wilt veranderen, ga dan naar het gedeelte Persoonlijke Gegevens bij MyBMW Finance.

Wat gebeurt er als ik niet uitlog bij Mijn Financial Services?

MyBMW Finance logt u na tien minuten automatisch uit als er geen beweging op de site is.

Ik wil een overeenkomst toevoegen, maar ik heb geen activeringscode op mijn mobiele telefoon ontvangen. Wat kan ik doen?

De authenticatiecode wordt met een SMS naar uw mobiele telefoon gestuurd. Als u het tekstbericht niet ontvangt, klik dan op de knop "authenticatiecode aanvragen". Als u nog steeds geen tekstbericht op uw mobiele telefoon ontvangt, neem dan contact op met het Klanteninformatiecentrum, tel. 0370 5050 150. Houd er rekening mee dat wij een authenticatiecode aan het mobiele nummer sturen dat op uw financiële overeenkomst is geregistreerd. Als uw nummer is veranderd, neem dan contact op met het Klanteninformatiecentrum, tel. 0370 5050 150.