De versie van uw browser (Internet Explorer 11 of ouder) wordt niet ondersteund.
Update uw browser naar de laatste versie, of gebruik een andere browser voor een optimale werking van Mijn Financial Services.

BMW maakt gebruik van cookies.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken de websites van BMW gebruik van cookies. BMW onderscheidt functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, het tonen van video's, het personaliseren van advertenties en het integreren van social media. BMW slaat geen persoonlijke gegevens op.

Instellingen aanpassen

MIJN FINANCIAL SERVICES.

Welkom

Wellicht staat het antwoord op uw vraag hieronder

Mijn Financial Services Registratie

Wat is het voordeel van registreren?

Mijn Financial Services is een online portal welke u in staat stelt om uw contract details in te zien, uw persoonlijke gegevens te wijzigen en specifieke diensten zelf af te ronden of te initiëren.

Hoe kan ik me registreren?

Halverwege de pagina, naast uw email en wachtwoord staat de link Registratie. Wanneer u hier op klikt wordt u verzocht de benodigde gegevens in te vullen. Vervolgens ontvangt u op het ingevulde emailadres een activitatie link en wanneer u deze bevestigt dan heeft u zicht geregistreerd. Waarna u gebruik kunt maken van Mijn Financial Services!

Ik heb geen registratie email ontvangen om het registratie proces af te ronden. Wat doe ik nu?

Klik alstublieft op de button "Opnieuw versturen" om de activatie link alsnog te ontvangen. Mocht u nog steeds niets ontvangen, dan helpt een medewerker uw graag verder (070 - 41 47 510).

Mijn toegang tot Mijn Financial Services is niet geactiveerd. Hoe los ik dat op?

Wanneer uw toegang nog niet geactiveerd is dan betekent dit dat u de activeringslink in uw email nog niet is bevestigd. Ga naar uw email en klik op de activeringslink. Indien de link niet meer actief is dan zijn uw gegevens vanwege beveiligingsredenen verwijderd. Indien dit gebeurd dan zult u het registratieproces opnieuw dienen aan te vangen.

Het gebruik van Mijn Financial Services

Hoe in te loggen in Mijn Financial Services?

Wanneer u het registratie proces heeft afgerond en een melding heeft gekregen dat de activatie succesvol is dan kunt u met het invullen van uw emailadres en wachtwoord toegang krijgen tot Mijn Financial Services.

Mijn Financial Services werkt niet op mijn desktop/laptop/tablet/mobiel. Hoe los ik dat op?

Om gebruik te maken van Mijn Financial Services is Internet Explorer Versie 7 (of hoger), Chrome noodzakelijk.

De toegang tot Mijn Financial is geblokkeerd. Hoe los ik dat op?

Wanneer u driemaal uw wachtwoord verkeerd ingeeft dan zal Mijn Financial Services automatisch uw account blokkeren. Om dit op te heffen dient u een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten? Hoe los ik dat op?

U kunt altijd een nieuw wachtwoord instellen. Het enige wat u dient te doen is de onderstaande link te klikken en een nieuw wachtwoord in te geven.

Back to home